• AnaSayfa
  • HataBildir
  • Iletisim
Menü

ANABİLGİ

Kavram Açıklaması


Duygusal Sızıntı


Bir telefon çalıyor ve açılmayı bekliyorsa ne olursa olsun gülümseyin. Zorla gülümsemek, içtenlikle surat asmaktan daha iyidir. Hatırlayın, yeni arayanın sizin sinirlenmenizle hiç ilgisi yok. Kızgınlığınızı arayan kişiye yansıtmanız hiç adil bir davranış değildir. Asla unutmayın, duygusal sızıntının şirketinize maddi zararı olabilir. Telefonun üzerine yapıştıracağınız ‘gülümseyin’ ya da ‘gülen yüz’ çıkartmaları size bu konuda iyi bir hatırlatıcı olabilir. Kötü bir durumun bir sonraki telefon görüşmesine taşınmasını önlemek için, yapılacak en iyi şey, bir sonraki telefonu yanıtlamadan önce duyguları frenlemektir. Bir sonraki görüşmeden önce bir iki saniye ara verip, derin bir nefes almalısınız.


Kaynak: Bafipınar, N.Ö.(2008). Telefon Görüşmeleri. Bafipınar, N.Ö. (Ed.). Temel Sekreterlik içinde (Ünite 5). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.


Hata Bildir


Kavram Hiyerarşisi


  • Telefon Konuşmalarında Temel İlkeler
    • Arayanı Bekletmeniz Gerektiğinde Yapılması Gerekenler
    • Duygusal Sızıntı
    • Hattı Aktarırken Yapılması Gerekenler
    • Mesaj Alırken Yapılması Gerekenler
    • Öfkeli Bir Arayan Varsa Yapılması Gerekenler
    • Telefon Yanıt Vermiyorsa Yapılması Gerekenler
    • Telefonda Konuşurken Yapılması Gerekenler
    • Telefonda Not (Dikte) Alma Teknikleri
    • Telefonla Aradığınızda Yapılması Gerekenler
    • Telefonla Görüşürken Bağlantı Kesilirse Yapılması Gerekenler
    • Yöneticinizle Görüştürürken Yapılması Gerekenler

En Çok Arananlar


  • Hücre,
  • Bilgi,
  • İletişim,
  • Toplum,
  • Tarih,
  • Sunucu,
  • Teknoloji,
  • Veri,
  • Sistem,
  • Analiz



Son Aramalarım


Duygusal Sızıntı

Kavramla İlgili Resimler


Google Resimler

Kavramla İlgili Videolar


Açıköğretim Sistemi Youtube Kanalı

Önerileri görmek için arama yapınız veya listelemek için tıklayınız
AnaBilgi Sistemi
© 2020 - Tüm hakları saklıdır.
www.anadolu.edu.tr