• AnaSayfa
  • HataBildir
  • Iletisim
Menü

ANABİLGİ

Kavram Açıklaması


Yöneticinizle Görüştürürken Yapılması Gerekenler


Arayan kişi yöneticinizle görüşmek istiyorsa, yöneticinizin de bu kişi ile görüşmek isteyeceğini biliyorsanız hemen hattı aktarabilirsiniz. Diğer bütün hâllerde söyleyeceğiniz şey “Yerinde olup olmadığına bakayım, biraz bekler misiniz?” deyip, ardından yöneticiye kimin, hangi nedenle aradığını iletip, “Aktarabilir miyim?” sorusunu sormaktır: Gelen bütün telefonları yöneticiye bağlamamalısınız. Yöneticinin tercihlerini göz önünde bulundurarak ya başkasına aktarmalı ya da kendiniz cevaplamalısınız.


Kaynak: Bafipınar, N.Ö.(2008). Telefon Görüşmeleri. Bafipınar, N.Ö. (Ed.). Temel Sekreterlik içinde (Ünite 5). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.


Hata Bildir


Kavram Hiyerarşisi


  • Telefon Konuşmalarında Temel İlkeler
    • Arayanı Bekletmeniz Gerektiğinde Yapılması Gerekenler
    • Duygusal Sızıntı
    • Hattı Aktarırken Yapılması Gerekenler
    • Mesaj Alırken Yapılması Gerekenler
    • Öfkeli Bir Arayan Varsa Yapılması Gerekenler
    • Telefon Yanıt Vermiyorsa Yapılması Gerekenler
    • Telefonda Konuşurken Yapılması Gerekenler
    • Telefonda Not (Dikte) Alma Teknikleri
    • Telefonla Aradığınızda Yapılması Gerekenler
    • Telefonla Görüşürken Bağlantı Kesilirse Yapılması Gerekenler
    • Yöneticinizle Görüştürürken Yapılması Gerekenler

En Çok Arananlar


  • Hücre,
  • Bilgi,
  • İletişim,
  • Toplum,
  • Tarih,
  • Sunucu,
  • Teknoloji,
  • Veri,
  • Sistem,
  • Analiz



Son Aramalarım


Yöneticinizle Görüştürürken Yapılması Gerekenler

Kavramla İlgili Resimler


Google Resimler

Kavramla İlgili Videolar


Açıköğretim Sistemi Youtube Kanalı

Önerileri görmek için arama yapınız veya listelemek için tıklayınız
AnaBilgi Sistemi
© 2020 - Tüm hakları saklıdır.
www.anadolu.edu.tr