• AnaSayfa
  • HataBildir
  • Iletisim
Menü

ANABİLGİ

Kavram Açıklaması


Öfkeli Bir Arayan Varsa Yapılması Gerekenler


Öfkeli bir arayan varsa, kırıcı olmaya ve kaba bir dille konuşmaya başlarsa duygularınızı kontrol etmelisiniz. Ancak böylelikle görüşmeyi kontrol altına alabilirsiniz. Öfkeli bir arayanla karşı karşıya kaldığınızda yapmanız gereken ilk şey içtenlikle özür dilemektir. Hemen araya girip özür dileyin. Problemin ne olduğunu sorun. Size yardımcı olacağım, deyin ve hemen probleme yönelik takip sorularını sormaya başlayın. Öfkeli arayıcıyı yatıştırmaya çalışın. Arayanların çoğu, sorunun sebebinin siz olmadığınızı anlayacaktır. İçtenlikle özür dilerim demeniz, arayanın duygularına anlayış göstermeniz yeterlidir.


Kaynak: Bafipınar, N.Ö.(2008). Telefon Görüşmeleri. Bafipınar, N.Ö. (Ed.). Temel Sekreterlik içinde (Ünite 5). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.


Hata Bildir


Kavram Hiyerarşisi


  • Telefon Konuşmalarında Temel İlkeler
    • Arayanı Bekletmeniz Gerektiğinde Yapılması Gerekenler
    • Duygusal Sızıntı
    • Hattı Aktarırken Yapılması Gerekenler
    • Mesaj Alırken Yapılması Gerekenler
    • Öfkeli Bir Arayan Varsa Yapılması Gerekenler
    • Telefon Yanıt Vermiyorsa Yapılması Gerekenler
    • Telefonda Konuşurken Yapılması Gerekenler
    • Telefonda Not (Dikte) Alma Teknikleri
    • Telefonla Aradığınızda Yapılması Gerekenler
    • Telefonla Görüşürken Bağlantı Kesilirse Yapılması Gerekenler
    • Yöneticinizle Görüştürürken Yapılması Gerekenler

En Çok Arananlar


  • Hücre,
  • Bilgi,
  • İletişim,
  • Toplum,
  • Tarih,
  • Sunucu,
  • Teknoloji,
  • Veri,
  • Sistem,
  • Analiz



Son Aramalarım


Öfkeli Bir Arayan Varsa Yapılması Gerekenler

Kavramla İlgili Resimler


Google Resimler

Kavramla İlgili Videolar


Açıköğretim Sistemi Youtube Kanalı

Önerileri görmek için arama yapınız veya listelemek için tıklayınız
AnaBilgi Sistemi
© 2020 - Tüm hakları saklıdır.
www.anadolu.edu.tr